KEMATIAN YG DIRANCANG UTK MENYELAMATKAN PEMBUNUH!

Assalammualaikum pd rakyat malaysia…tlg bantu sy viralkan utk mndapat keadilan….
Ya Allah br aku sedar sebenarnya aku dipermainkan oleh org2 yg berkuasa …..

Pengenalan kesihatan dn biodata arwah.
Episod pertama iaitu bertarikh pd 28hb/01/2017 mak aku dipukul sehingga koma…
Umur mak 72 tahun sihat walafiat yg mana sblm ini tggl diflat wangsa maju tkgt 4 dn skrg tggl ditgkt 3 tanpa ada kesusahan sbb sihat…setiap pagi berjogging….

PENDEDAHAN ORG YG BERKUASA MELINDUNGI PEMBUNUH ARWAH MAK SAYA
Cerita bermula permainan org berkuasa ini utk melindungi pembunuh ini sbb pembunuh ini adalah SOS ….maksud sos adalah pemberi maklumat yg menguntungkan org berkuasa ini dr segi naik pangkat juga income luar…..

Aku mndapat tahu yg arwah mak hilang setelah adik arwah mak aku kerumah…..
Adik arwah mak aku smpi di flat tmpt tgglnya dlm jam 5.50 dan semasa menaiki tangga tkgt 1 ia pk org sdg membersihkan lantai iaitu tmptnya trbaring arwah…….ia pun diam je…ia mn tahu sbb nk ziarah kakaknya……
Apabila smpi rum kakaknya ia dapati pintu grill dn pintu kayu terbuka lapang dn kipas brjalan ada pula HP atas meja…..seperti biasa arwah x akan buka pintu keluar dari rumah….mesti tutup
Makcik aku ini trs telefon aku tanyakan mn mak aku pergi dgn dlm keadaan semua terbuka….
Setelah tggu lama anak aku balik n terus bertanyakan pd jiran2 ada atau tidak nampak neneknya..kebetulan pula org ditanya itu adalah org mula2 nmpak pd jam 4.30pm dlm keadaan arwah trbaring berdarah…sila lihat foto terbaring itu

Dan dia lah yg mngambil gambar arwah mak sy yg sdh trbaring tu dgn nyawa2 ikan….dgn darah yg telah kering….
Paling aku sedih cuba perhatikan tangan mak aku tu iaitu menahan kesakitan yg lama….

EPISOD PEOSEDUR AMBULAN MENGAMBIL PESAKIT DLM KEADAAN KOMA
Ok bermula tanda soal tanda tanya prosuder yg sepatutnya diambil dr pihak hospital hgga pihak polis…..
setelah arwah mak aku dijumpai dlm keadaan trbaring maka ada org menelefon ambulan….waktu menefon adalah lbh krg jam
4.30pm dan ambulan tiba jam 5.30pm….

Yg menjadi tanda tanya adalah kenapa org ambulan ini trs angkat arwah mak sy terus maskkan kedlm ambulan yg mana sepatutnya sepatutnya mengikut prosedur ia mesti telefon dulu pihak polis yg mn kemungkinan ada unsur jenayah….berdasarkan keadaan tersebut…..sila lihat kembali gambar yg terbaring itu

X tahu ambulan itu bw ke hospital mn…
Sy mngambil inisiatif sendiri menefon mn arah hospital yg ditujunya….mula2 aku cal emergency brtanyakan ada x org ini bg nama ..bg no ic tp x de org ini katanya…dia kata cuba pula pula bhg pendaftaran maka x blh trace jgk….ia kata cuba pula bhg ambulan….barulah dpt yg mn ia kata ambulan ada ambil org tua yg jatuh seperti yg alamat aku berikan….

EPISOD AKU DI EMERGENCY HKL DGN KAUM KERABAT ARWAH MENUNGGU KEMATIAN YG DIRANCANG UTK MENYELAMATKAN PEMBUNUH

Setelah jmpa arwah dihospital kami semua dgn kesedihan …diajar mengucap kalimah Allah pd te arwah……dan perubatan dijalankan setelah 3 jam setengah dibiarkan arwah tanpa ada berbuat apa2 sbb c ada pengenalan diri pd bdn…..kebetulan pula arwah br pindah kesitu.jrg keluar rumah jd org x kenal kecuali yg setingkat dgnnya…..

TANDA TANYA ialah mengapa pihak hospital x ada menefon balai yg berdekatan pd pihak polis utk cari dn mengenal pasti siapakah warisnya…..
Perubatan dijalankan pf jam lbh krg jam 9pm setelah pihak hospital masih tetap menunggu waris datang dgn usaha waris mencari ibunya….iaitu aku
Kemudian ada dua org doktor perempuan dtg memberi nasihat iaitu mak aku dh tua oleh itu x berbaloi nk bt apa2 jenis perubatan ….klu elok pun akan jd koma…saraf otak dh mati
Dan dua org doktor ini membuat andaian arwah semasa turun tangga arwah kena strok…….so x dpt balance jatuh terhentak terus koma……..so biarlah ia pergi……..mn mungkin strok… arwah kuat sihat
TANDA TANYA
Supaya x blh pulih yg mn mmg arwah mengenal pembunuh ini…..
Slps itu pd jam 11 baru doktor srh bt CT SCAN dan ada seorg pakar otak kononnya beri brief tentang keadaan pendarahan teruk dlm otak…..
TANDA TANYA
mmg la otak dh mati sbb lama sangat ambulan nk sampai…..sblm ambulan smpi pun darah2 disitu dh kering……
Dan pakar ni berkata mmg x blh bt apa2 sbb dh tua..
hnya tinggal 20% saja lg hidup……
Yg ALLAH pd masa tu penuh gn kesedihan meratapi pd ibu, nenek, kakak, makcil dll
dgn tanpa perasan rupa2nya ini adalah konpirasi org berkuasa dgn hospital…..
kemudian dicabut satu persatu sokongan2 yg dpt terus hidup sehinggalah akhir nyawa gn selamba doktor itu mnta maaf ye encik dh x bernyawa…..
Doktor itu sdg berdiri disisi arwah slps mencabut sokongan oksigen……..

TANDA TANYA
Adalah doktor ini x tahu sbb kematian yg mn doktor bt andaian seperti ia ada pd masa itu….masa trn tgga dpt strok x bal trs jatuh terhentak koma….
Sila lihat kembali foto yg terbaring…
Ada mcm jatuh mati akibat jatuh strok
Sila lihat kembali kertas yg putih perakuan pegawai sebab2 kematian…,.pihak polis percaya bulat2 ckp doktor tu…..ckp pengadu iaitu sy x percaya walaupun ada bnyk saksi dn bnyk bukti yg kukuh
Dgn pelbagai soalan pd sdgkn semua itu dr maklumat org ramai

Slps kebumian arwah pd mlmnya sy ke balai nk bt repot pd tarikh 29hb
Sy nk bt repot blhkah tanpa ada bt post mortem dn kubur semula tp kes berjalan……semua x blh jwb sehinggalah polis itu srh tanya jumpa OCS…tel dulu katanya
Esok aku tel OCS x de keluar….aku mnta no tel tp x bg…….nape x nk bg….aku org awam nk mnta nasihat dn pandangan x blh bg…NAPE?
Yg x blh dijwb org bwhnya….

Pd tarikh 30hb
Kali kedua pula kebalai yg sama mnta pd sarjan pun jwpan yg sama mesti kena post mortem dn korek kubur……….
Setelah brbicang adik beradik maka brsetuju iika perlu utk post mortem dn korek kubur….bt lah
Pd mlm jam 9pm aku pergi kebalai nk bt report meragii kematian arwah setelah aku pasti…..
Tp ada tolak antara io dn iso utk ambk kes sehingga jam 1am….akhirnya kata io ….sio yg ambk kes….dn balik dulu sbb aku pregnant dhx lrat menuggu sbb iso x sampai2…
Pd jam 3lebih ada 4 org anggota smpi dgn io…
iso x serta…….maka aku tunjuk la bukti cop jari yg masih berdarah…tiba jurufoto itu terus ambik berus gosok2 sehingga hilang jd hitam konnya nk bg timbul cop kari tp x blh sbb prmukaan x rata..,,,

TANDA TANYA
Nape jurufoto sapu dgn berus pada cop itu sehingga hitam sdgkan sepatutnya itu keje forensik bkn kerja jurufoto???
Slps tgk tmpt kejadian aku bw pula ke tangga yg satu lg yg mn ada darah2 dr tingkat satu hggala ke tkgkt 5 iaitu rum suspek……….

TANDA TANYA
4 org anggota itu x ikut lihat darah2 yg msih ada utk menyakinkan bukti yg pembununnya org yg tggl ditingkat 5……nape x ikut kan awak io yg sepatutnya ambk2 utk mendakwa….????
Aku brdua gn juru foto ambk gambar hgga ketingkat 5….
Sdh selesai aku dgn juru foto turun semula kereta jeep polis dh ……tgk2 jeepp tu x de langsung x de niat nk tinggal……….

TANDA TANYA
io dn anggotanya langsung tidak ikut yg mana bukti2 itu menuju pd rum pembunuh itu…..
Klu dh ada repot…dan ada suspek dari pengadu sepatutnya terus pergi tangkap suspek..
Bknnya nk tangkap suspek tp io dn anggota langsung x de kt situ terus seolah2 membazir masa dn x akan berlaku apa2…
Sblm itu aku pergi balaii yg kali pertama anggota kaunter tanya ada suspek x?
Ada bukti x?
Dh dpt bukti…dh ada suspek tp pelik mcm x endah je…..
Setelah fikir nape perkara2 dr hr kejadian hggalah mlm td berlaku……
Rupa2nya utk melindungi SOS yg bnyqk beri keuntungan walaupun SOs itu membunuh org diblok sendiri……
Ya Allah berilah keadilan …..
Mohon semua rakyat malaysia viralkan hal ini walaupun sy sanggup postkan jenazah ibu yg dikasihi yg x melukakan hati org lain…
Manusia yg mengenali ibu sy ada lebih krg 100 org mandikan dn solat jenazah pd Allahyarhamah

 

Sumber : Sahabat fb CMD KUALA LUMPUR 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.